Najnowsze Wpisy

Ło Boze.... Komentarze (0)
10. września 2003 21:45:00
linkologia.pl spis.pl

Ale niektorzy z was lubia krytykowac.... Co was to kurwa obchodzi ze mam krotka notke ja wam tego nie kaze czytac.... No to jak juz tak lubicie wypowiadac swoje zdanie to moze mi powiecie po pierwsze jak wykolowac kase na sobote a po drugie co wkrecic starym zeby mnie wypuscili na cala noc tez w sobote....Myslcie mysliciele....

na_zakrecie : :

He he he witam witam..... Komentarze (1)
09. września 2003 21:13:00
linkologia.pl spis.pl

....Zabij marzenia zanim one zabija ciebie....

Witam... Nie bede sie przedstawiac bo to bezsennsu... O muzie tez nie bede wspominala bo mnie jeszcze zwinczuja... Tematu chlopakow tez nie porusze bo za to rownierz mnie zbluzgaja... Eeee tam... Nara... 

na_zakrecie : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

szymonpokemon | moe-magda | shonika | viki89 | maja-kjopka | Mailing